KĀ FACEBOOK REKLĀMA VAR PALĪDZĒT JŪSU BIZNESĀM?

  • Facebook auditorija ir vairāk nekā 2 milj. cilvēku, kuru starpā ir arī Jūsu mērķauditorija, Jūsu klienti;
  • ļauj veikt precīzu targetinga uzstādīšanu pamatojoties uz nepieciešamiem parametriem (dzīvošanas reģions, hobijs, vecums un t.t.);
  • tas nav dārgs mārketinga instruments: kontakta cena ir daudz zemākā salīdzinot ar reklāmu televīzijā vai laikrakstā;
  • iespēja novērtēt izmaksu efektivitāti: ir pieeja reklāmu kompāniju monitoringa sistēmai.

Tādējādi, Facebook reklāma ir lielisks veids piesaistīt mērķauditoriju savām precēm, pakalpojumiem, brendām. Turklāt, ar maziem izdevumiem.

Facebook reklāmas kampaņās aktīvi izmanto retargetinga tehnoloģijas. Dota tehnoloģija nodrošina reklāmas rādīšanu tikai konkrētai mērķauditorijai. Tie var būt cilvēki, kas jau veica pirkumus, vai lietotāji, kam jāpārdod mērķa darbību (reģistrācija mājaslapā, satura abonēšana un t.t.) .

Retargetings dod iespēju tieši ietekmēt sekojošus radītājus:

  1. Pirmo un atkārtotu pārdošanu daudzums;
  2. pirmspārdošanas daudzums (Up-sell);
  3. šķērspārdošanu daudzums (Cross-sell);
  4. lojalitāte brendām un produkcijai;
  5. deģenerācija;
  6. pārdošanas piltuves efektivitāte.

Ar kādiem potenciālo un reālo klientu segmentiem palīdz strādāt retargetings?

  1. Tie,kas apmeklēja mājaslapu un palika tajā kādu konkrētu laiku;
  2. tie, kas nopirka produkciju līdz konkrētai summai;
  3. tie, kas nopirka noteiktas preces/pakalpojumus;
  4. tie, kas pievienoja preci grozā, bet nav noformējuši pasūtījumu;
  5. tie, kas apmeklēja mājaslapu, bet neparakstījās lid-magnētām.

Mūsu uzņēmums piedāvā profesionālu Facebook reklāmas uzstādīšanu un retargetingu saskaņā ar Jūsu biznesa individuālām īpašībām un mērķauditorijas portretu. Dota pakalpojuma ietvaros, mēs veicam sekojošu pakalpojumu kompleksu:

  1. pētām tirgu, konkurentus;
  2. kopā ar Jums veidojam klienta portretu;
  3. integrējam reklāmas optimālu stratēģiju;
  4. gatavojam saturu un pārdošanas banerus;
  5. vērtējam starprezultātus;
  6. izmantojam analītiskus metrikus;
  7. ja nepieciešams, veicam korekcijas stratēģijā.

Mūsu kompānija jau vairāk neka 8 gadus specializējas uz SEO un mārketinga sociālajos tīklos (SMM). Šajā laikā mēs izvēlējamies labākus attīstības instrumentus un tehnoloģijas, kas ļauj uzlabot klientu biznesa radītājus.