Manual link building un SEO – 2016

Vai tiešām link building var būt aizvietota ar satura mārketingu (content mārketings) un „saites pelnīšanu”? Žurnālists Endrū Dennis tā nedomā. Lūk, kāpēc.

Endrū Dennis 2015.gada 24.novembrī plkst.10:18

Mēs tuvojāmies 2016. gadam, un jau vairāki pareģojuma raksti ir publicēti. Nesen tāds tracis izveidojas sakarā ar manual link building, kad parādījās daudz rakstu ar pareģojumiem uz 2016. gadu. Mans paziņa žurnālists Eriks Vards dalījās savās domās, kāpēc manual link building nekad nebūs novecojusi. Es ieteiktu Jums palasīt viņa rakstu – viņš ir pieredzējis, vērīgs un ir uzskatāms par link building krusttēvu. Ja Jūs interese SEO un saites, jums būtu jāzina, ko par to saka Vards. (Varda rakstu var izlasīt šeit http://searchengineland.com/manual-link-building-will-never-obsolete-235452)

Es piekrītu Vardam, ka manual link building turpinās būt ļoti nozīmīga priekš SEO – un meklēšana kā kanāls – 2016. gadā un turpmāk. Bez apzinātās, stratēģiskās saišu veidošanas Jūs izlaižat meklēšanu, kā kanālu un atstājat mārketinga iespējas bez uzmanības.

Šodien es dalīšos ar savu aspektu, kāpēc manual link building turpinās būt nozīmīga. Es strādāju birojā, kas apkalpo vairāk nekā simts dažāda izmēra klientu, un mūsu pirmkārtējais darbs ir manual link building. Šīs temats man ir svarīgs un patīkams, un es esmu pārliecināts teikdams, ka saites ir ļoti svarīgas online mārketingā un nevar būt ignorētas.

Lai nodrošinātu jēgpilnas saites joprojām ir vajadzīgas manuālas piepūles.

Link Building evolūcija

2016. gads nav jau pirmais, kurā tik paredzama atteikšana no link building un SEO – un diez vai tas būs pēdējais.

Acīmredzot, saites iegūšana ir veikusi lielu ceļu no spama pre-Penguin ēras.

Pirms Penguin algoritmiem link building tika atminēta ar spamu un automatizāciju, un skaitam bija lielāka nozīme, nekā kvalitātei. Penguin, protams, nelikvidēja visu spamu, bet spama saišu lielāka daļa tika sodīta vai devalvējas, tas arī palīdzēja iztīrīt link building industriju.

Google paziņoja, ka jaunu Penguin atjaunināšanu (versija 4.0) plānots izlaist gada beigās, un jaunā versija uzreiz atjaunosies.

Saite vienmēr bija svarīgs vērtēšanas signāls, lieliski būdama par kodolu Google oriģinālā meklēšanas algoritmā. Algoritmiski skaitot saiti, kā uzticības balsi, tas tiek arī uzskaitīts par galveno Google atšķirību, darot viņu rezultātus par labākiem, nekā konkurējošiem meklētājprogrammam.

Šodien saites paliek spēcīgas, īpaši jo Google turpina ieguldīt saitēs, kā signālā. Ar katru Penguin atjaunināšanu vai manuālo darbību no Google’s webspam komandas, Google padara saites par mazliet labākam signāla ziņā, likvidējot dažādu spamu – vai troksni – tas padara saites mazāk uzticamās.

Ar Penguin atnākšanu 2012. gadā daudzas digitālā mārketinga sfēras saka virzīties prom no link building. Daudzi iemesli starp sekojošiem:

  1. Penguin mazināja saišu spama vērtību, padarot saites ieguvi sarežģītāku.
  2. Penguin sodīja mājaslapas ar spamu, nevis mazināja to vērtību, padarot saites ar spamu “riskantus.”

Google nezināja detaļas par to, ko Penguin izraisīja, skatoties uz saitem tas izplatīja bailes, neziņu un šaubas. Klienti, kas izmantoja Penguin kļuva piesardzīgi ar link building, un SEO un tirgotāji mēģināja turēties tālāk no tā.

SEO ir dabiski pielietojama programma, satura mārketings kļūva populārāks. Visi šie faktori izveidoja spēcīgu vētru konfliktam starp satura mārketingu un link building. Daudzas SEO ieraudzīja satura mārketingu, kā link building aizvietotāju, un saka uzspiest „link pelnīšanu” satura mārketingā – stratēģija, kurā ietilpa augstās kvalitātes satura veicināšana, kas varēja dabīgi piesaistīt saites.

Vienīga problēma bija, ka saites nekad nenāca.

Nodrošināt jēgpilnas saites joprojām prasa manuālas piepūles.

SATURA MĀRKETINGS NEAIZVIETO LINK BUILDING (UN TAS NEMAINĪSIES ARĪ 2016. GADĀ, KĀ ARĪ TURPMĀK)

Pirmkārt, gribu pateikt, ka satura mārketings ir mana darba svarīgs aspekts. Es ticu rakstīšanas, saziņas vērtībā un arī visa „satura” lomai mārketingā. Bet es neapvienotu satura mārketingu ar SEO un link building.

„Saites pelnīšanas” teorijas pamatā ir pārliecība, ka labs saturs pats par sevi piesaistīs saites ar sociālās nodarbošanās un sabiedrības sapratnes palīdzību. Tomēr, nesen BuzzSumo and Moz taisīts pētījums pierādīja pretējo.

Pētījums, kurā tika veikta vairāk nekā miljons rakstu analīze, parada, ka reāli nebija nekādas savstarpējas saistības starp sociālajām līdzdalībām un saitem. Atzīmējiet arī to, ka BuzzSumo lielākai pētījumu daļai speciāli izvēlējās labi dalītu saturu, kas jau bija pierādīts, kā populārs. Šeit varat redzēt divus punktus, kurus BuzzSumo direktors Stivs Raisons izcēla no pētījuma:

Kad mēs izskatījām lielāko piemēru no 750,000 labi dalītiem postiem, mēs atklājām, ka vairāk nekā 50% no tiem joprojām satur nulli ārējo saišu.

No visiem 1m mūsu piemēriem nebija NEKĀDAS vispārējas saistības starp dalīšanu un saitem, ieskaitot cilvēku dalīšanos un saites dažādu iemeslu dēļ. Visu dalīšanu un attiecīgu domain saišu saistība 750 000 rakstos ir tikai 0.021.

Šīs pētījums apstiprina manu personīgu pieredzi: saišu nodrošināšana prasa stratēģisku veicināšanu pareizā auditorijā. Saites nerodas nejauši, un Jums neizdosies nodrošināt saites attiecīgi bez speciālajiem, manuālajiem pūlēm.

Šīs atklājums parāda, ka kāds saturs var tikt dalīts visādās sociālajos medijos, bet tas nepariet dabiski saitēs. Radīt labu saturu, protams, ir būtiski efektīvam digitālam mārketingam. Bet manual link building jāizmanto visas saites iespēju priekšrocības un sniegt saitēm attiecīgi labu saturu.

Saišu nodrošināšana prasa manuālas piepūles un veicināšanu.

Bez manuālas veicināšanas, Jūs nesaņemat saites objektivitātes iespējas. Jūs dodat iespēju sev zaudēt vērtīgas mārketinga iespējas.

Saites joprojām ir spēcīgs signāls Google meklēšanas algoritmā, kas ir nepieciešams klasifikācijā ar citām konkurējošām SERP. Nesaņemt saites objektivitātes iespējas nozīme pazaudēt meklēšanas redzamību. Turklāt, saites piedāvā mārketinga vērtības aiz SEO, ieskaitot:

  • Radīt jaunas online sakarus un attiecības
  • Atnākt jaunas sabiedrībās un kopienās
  • Brenda vērtība (uzticība, autoritāte un izpratne)
  • Vairāk piekļaušanās iespēju jūsu mājaslapai
  • Referral traffic

Saites ir svarīgas online, un izlaistas saites iespējas ir tas pats, ka būtisku mārketinga vērtību zaudēšana.

Dažas saites var iet bez manuālas piepūles, bet šo saišu ir nedaudz, un vienmēr ir daudz iespēju. Lai saņemtu visas iespējamas priekšrocības no saitēm, Jums jāseko saitēm manuāli un stratēģiski.

Reāla link building nevar būt automātiska, manual link building prasa:

  • Cilvēka radošumu
  • Stratēģisku veicināšanu
  • Pārliecināšanas spējas
  • Cilvēku mijiedarbību
  • mārketinga gudrību
  • Mērķauditorijas meklēšanu
  • Kritisku domāšanu
  • Sakarību
  • Attiecību veidošanu

Reālās saites prasa manuālu veicināšanu un piepūles. Reālās saites veido cilvēki cilvēkiem, un tas ir saišu veidi, kurus Google vēlas vērtēt.

Saites turpinās būt nozīmīgas priekš SEO, Meklēšanas un Online mārketingam

Saitēm jābūt daļai no liela mārketinga cikla, pateicoties to fundamentālām vērtībām tiklā. Tik ilgi cik Jums ir nepieciešams tirgot Jūsu biznesu, Jums vajadzēs manual link building. Citas mārketinga pieejas dabiski ģenerēs saites iespējas – un bez manuālām, tīšām piepūlēm šīs iespējas tiks izlaistas.

Neskatoties uz to kāda veidā Google vai citās meklēšanas programmas mainīs savus algoritmus, saites turpinās būt fundamentālās tiklam. Google meklēšanas algoritms nepadara saites par vērtīgam – tas ir vērtība, kuru saites pievieno tīklam, kas padara tos par tik noderīgam. Saites izpilda kodola funkciju internetā – bez tam būtu grūti darboties tīklā.

Cilvēki izmanto saites, lai darbotos internetā, un tas nemainīsies arī 2016. gadā un turpmāk. Manual link building turpinās būt vērtīga un jāpievērš tai uzmanība online mārketingā.

Ja Jūs ignorēsiet saites, jūs zaudējāt meklēšanā, un Jūs arī zaudējāt vērtīgas mārketinga iespējas.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *