KAM IR VAJADZĪGS ČATBOTS MANYCHAT? KĀ TAS VAR PALĪDZĒT JŪSU BIZNESAM?

Čatbots ir virtuāls sarunu biedrs, kas tiek integrēts ar mesenžeru un sniedz komunikāciju starp biznesu un klientiem. Tās palīdz uzņēmumam būt tuvāk klientiem, palielinot lojalitāti brendām, precēm, pakalpojumiem. Tā ir efektīva mākslīga intelekta sistēma, kas ļauj sazināties ar mērķauditoriju nepiesaistot dārgus darbaspēka resursus.

Kādas funkcijas var izpildīt čatbots (manychat)?

  1. Atbildēt uz bieži uzdotiem jautājumiem (FAQ);
  2. kontrolēt pasūtījuma piegādes statusu un paziņot to pircējam;
  3. veikt pirmo lietotāju aptauju (aktuāli, lai uzzinātu konkrēta bankas produkta nepieciešamību; masu darbinieku atlases situācijā; elektroniskajā komercijā);
  4. saņemt un konsolidēt atbildes no klientiem;
  5. sadarboties ar klientiem pēc pārdošanas, un, rezultātā palielināt atkārtotu pārdošanu skaitu;
  6. pierakstīt konkrētajā datumā un laikā (darbs ar kalendāra funkcija).

Kāpēc uzņēmumi izmanto čatbotus (Manychat)?

    1. Čatbota radīšana ir daudz lētāka nekā mobilās versijas izstrādāšana;
  1. čatbots tiek pieslēgts vienkārši un ātri;
  2. tas ir papildus pārdošanas kanāls, kas efektīvi strādā ar atkārtotām pārdošanām, un tas palielina klientu lojalitātes līmeni;
  3. čatbota viegla mērogošana (palaižot botu vienā mesenžerī, būs viegli izdarīt to arī citā);
  4. resursu ekonomija;
  5. biznesa procesu vienkāršošana, kas ļauj koncentrēties galveno uzdevumu izpildīšanai.

Mūsu uzņēmums piedāvā profesionālus pakalpojumus čatbotu radīšanā un uzstādīšanā. Mēs veiksim visus nepieciešamus pasākumus, sākot ar bota projektēšanu un beidzot ar tā integrēšanu mesenžerī. Mainiet savu klientu uztveri — esiet tuvāk klientiem ar unikālā palīga palīdzību! Zvaniet un rakstiet!