Trīs vienkārši iemesli, kāpēc Jūsu e-komercijas mājaslapai ir vajadzīga SEO

Žurnālists Tronds Lingbo apgalvo, ka meklētājprogrammas optimizācijas (SEO) stratēģija ir ļoti vajadzīga katrai veiksmīgai e-komercijas mājaslapai. Lūk, kāpēc.

Pasakā „Džeks un brīnumpupa” burvis zēnam iedeva trīs brīnumpupas. Viņa māte niknumā izmeta tos ārā aiz loga. Pa nakti izaug liels pupas stiebrs, kas palīdz zēnam tikt debesu karalistē, no kurienes viņš atnes bagātības.

Jūsu e-komerces mājaslapai Meklēšanas optimizācija ir trīs brīnumpupas. Tā arī atnesīs Jums bagātību.

Kāpēc e-komercijas mājaslapam ir vajadzīga SEO?

Neskatoties uz to, vai Jūsu kompānija ir liela vai maza, vai tikai uzsāk darbību, vai ir 500 labāko kompāniju sarakstā – Jums ir vajadzīga SEO, lai palielinātu Jūsu e-komercijas mājaslapas peļņu.
Iemesli, ar kuriem es dalīšos šajā rakstā, ir ņemti no vairāk nekā desmit gadu prakses un reālas pieredzes strādājot ar SEO un e-komerciju. Katras rekomendācijas pamatā ir drošu datu analīze nevis intuīcija vai instinkts. Šie padomi, kas tapa smagā darba ceļā, ir radīti tam, lai palīdzētu īstam klientam īstajā situācijā.

Iemesls Nr. 1: SEO ir ļoti vajadzīga, lai pircējs varētu Jūs atrast

Ja Jums ir e-komercijas mājaslapa bez SEO – tas ir peļņas zaudējums, un diezgan liels.

Bet neticiet tikai maniem vārdiem. Izmantojiet arī savus analītikas instrumentus. Pārbaudiet, no kurienes atnāk visvairāk trafika, konversiju un pārdošanu. Esmu pārliecināts, ka vairākos gadījumos parastā meklēšana ir peļņas avotu saraksta augšā. Daudziem uzņēmumiem Google ir lielākais no trafikiem, kas atnes peļņu. (Bet ja Jūsu gadījuma tā nav – Jūs kaut kur pieļāvāt milzīgu kļūdu.)
Veids, pēc kura tehnoloģija evolucionē, nosaka to, kā pircējs pērk. Tagad meklēšana ir lēmuma pieņēmšanas procesa neatņēmamā daļa – 89 procenti pircēju izmanto meklētājprogrammas, lai veiktu savu izvēli.

Tāpēc ignorēt SEO nozīmē riskēt būt nepamanāmam potenciālā pircēja ceļošanas laikā pa pirkumu pasauli. Kad Jūs nevar atrast meklēšanas rezultātos, mazāk pircēju zina par Jums, Jūs pārdodat mazāk, un peļņa samazinās. Tajā laikā Jūsu konkurentu pārdošanas pieaug, un viniem ir priekšroka – turklāt Jūs ļaujāt viņiem kļūt stiprākiem.
Paskatīsimies uz to no citas perspektīvas. Jums ir liels potenciāls izaugsmei. Ļoti bieži klienti ir apmierināti ar parastās Google meklēšanas rezultātiem. Viņi nesaprot, ka var krietni paaugstināt pārdošanu un peļņu, uztaisot uzlabošanu.
Ja Jūsu peļņa samazinātos par 50 procentiem, Jūs uzreiz nospiestu trauksmes pogu – tad kāpēc Jūs neuztraucaties par to, ka palaižat garām iespēju piepelnīt vēl 50 procentus? Šī iespēja jau gaida Jūs – uzlabota SEO stratēģija.

Iemesls Nr.2: SEO jūsu finansiālajam stāvoklim ir ekonomiski efektīvs attīstības veids

Mani visveiksmīgākie klienti pievērš lielāko uzmanību un līdzekļus tam, kas palīdz viņu mērķu sasniegšanā, un turklāt viņi atbrīvojas no tā, kas rada mazāko potenciālu un ietekmi. Kad jūsu pārdošanu pamatā un marketinga stratēģijā ir iekļauta pareiza jūsu situācijas, tirdzniecības un konkurentspējas analīze, un kad jūsu plāns ievēro jūsu līdzekļus un stiprās puses, tad Jūsu centieni būs daudz ekonomiski efektīvāki.
Lielās konkurences industrijā mājaslapas trafika maksājums var sasniegt vairāku dolāru apmēru par kliku. Vai pat Jums jānopērk dārgu reklāmas baneri. Ar efektīvu SEO Jūs esat mazāk atkarīgs no trafika. Protams Jūs varat turpināt apmaksāt arī reklāmu. Bet ja Jūsu finansiālais stāvoklis ir ierobežots, SEO varētu būt par glābēju, kas piesaistīs pārdošanas un peļņas plūsmu.
Atšķirībā no maksas trafika, parastās meklēšanas trafiks ir „bezmaksas” – nekādas maksas par kliku, nekādas maksas par izmaiņām, un nekādas maksas par iespaidu. Nav brīnums, ka SEO vienmēr ir tik populāra. Jūs varāt piesaistīt kvalitātīvu trafiku lielos apjomos bez tiešiem maksājumiem par to. (Tikai neaizmirstiet par maksu SEO speciālistam par viņa pakalpojumiem – tā ir pieņemts jebkurā online tirdzniecības disciplīnā.)
Veiksmīgas e-komercijas kompānijas par savu prioritāti izvēlējas SEO centienus optimizēt savas mājaslapas Google programmai (un citām meklētājprogrammam). Es redzēju vietējas norvēģu e-komercijas mājaslapas, kas dominē vadošu starptautisko brendu konkurējošā vidē. Pārsteidzoši ir tas, ka viņi dara to neliela budžeta un ierobežotu līdzekļu apstākļos. Daži sasniedza panākumus vienkārši ievērojot parastu uzlaboto SEO praksi.
Šīm veiksmīgajām kompānijām ir līdzīga domāšana. Tikai pieeja, sagatavošana un plānošana ir atšķirīgas. Viņi pielieto SEO visās tirdzniecības stratēģijās, viņi to izmēģināja marketinga forumos un sociālajos tīklos sekojot pieredzējušo SEO konsultantu vadībai.
SEO ieviešanai ar dažādiem darba veidiem ir dubultā izdevība – tas uzlabo dotā darbības veida efektivitāti un uzlabo Jūsu redzamību parastājā meklēšanā. Tas taupa Jūsu naudu un laiku un samazina Jūsu maksājumus par izmaiņam. Jūs sasniegsiet vairāk un maksāsiet mazāk.

Iemesls Nr.3: SEO efekti ir ilgstoši, kas ir lielisks ieguldījums

Meklēšanas optimizācija atnes mērķtiecīgus, ekonomiski efektīvus un izmērāmus – ilgstošus rezultātus.

SEO nav ierobežota nedēļās vai mēnešos. Neviens neatsakās no SEO. Ar apmaksāto reklāmu tajā mirklī, kad Jūs pārtraucat maksāt, trafiks samazinās. SEO turpina darboties pa dienu un nakti.

SEO uzticamās programmas ilgstoša darbība ir skaidra. Atšķirībā no daudzām tirdzniecības formām, kuras Jūs sākat no jaunas lapas katru gadu, SEO ar laiku palielinās pati. Jūs varāt turpināt darīt to, ko darījāt pagājušajā gadā un kopā ar to sasniegt panākumus, līdz Jums piederēs sava niša, un Jūsu tirdzniecība dominēs.
Dažreiz Jūs varēsiet uzlikt pauzi vai novērst uzmanību dažu nedēļu vai mēnešu laikā, bet Jūsu SEO būs tikpat efektīva, kā agrāk (vai tuvu tam). Atšķīribā no maksas reklāmas, pircēju un pārdošanu plūsma nesamazināsies Jūsu pauzes laikā. Ja Jums beidzas skaidrā nauda, Jūs varat apstādināt uz laiku citas reklāmas un tomēr būt redzāmiem saviem klientiem parastās meklēšanas rezultātos.

SEO vairs nav papildinājums Jūsu e-komercijas mājaslapai

Pats lielākais izaicinājums manā darbā ar klientiem ir likt viniem redzēt, cik liela mērā Google ir iedzīvojies pircēju apziņā. Rezultātā SEO ir ļoti vajadzīga e-komercijas uzņēmumu finansiāliem rezultātiem. SEO nesaņem pelnītu uzmanību un budžetu, jo klienti nevienmēr spej ieraudzīt īstu „problēmu”.
Šī „nesaskātīšana” nozīmē, ka viņi paši samazina savu pieaugumu. Tā vietā, lai vadītu savu uzņēmumu jaunajā līmenī ar profesionālu SEO, viņi izlaiž naudu no rokām. Viņi veido plānus bez pareizas datu analīzes, un tad neapdomāti izpilda dažus SEO darbības veidus bez jebkāda plāna vai stratēģijas.
Nav vērts nonākt līdzīgā slazdā. Meklēšanas optimizācijai ir potenciāls palielināt Jūsu e-komercijas mājaslapas pārdošanu, peļņu un padarīt Jūs par tirdzniecības līderi Jūsu industrijā. Un labas ziņas – Jūsu ieguldījums SEO atmaksāsies īsajā laikā, bet tas efekts paliks vēl ilgstoši.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *